Cuma

aldatan hatunlar 1

"berrin önce nişanlısı Hasan’ı, Murat’la aldattı. Daha sonra Murat’la nişanlandı. Murat’ı da nişanlıyken Ayhan ile aldattı. Ayhan bir başkasıyla evliydi. Ayhan’dan hamile kaldı ama Murat’la evlendi. Murat, uzun süre çocuğu kendisinin sandı. Ayhan’la ilişkileri devam etti. Murat’ı evliyken de aldattı. Daha sonra boşandılar. Ayhan’ı da Nihat ile aldattı. Şimdi Nihat’la evli. Söylediğine göre, artık aldatmıyor."


ne kullanıyo lan bunlar!?

çogarip

iyi s.kilmemiş kadın sendromu

Pazar

beyaz atlı prenses



 "Alice, tam o anda, ne olduğunu çıkarana kadar kendisini çok şaşırtan tuhaf bir şey hissetti. Büyümeye başlamıştı. Önce ayağa kalkmak ve salondan dışarı kaçmak istedi am sonra gene de yer yettiği sürecebulunduğu noktada kalmaya karar verdi. Yanında oturan yediuyuklayan, "bukadar abanmasan olmaz mı" dedi, "neredeyse nefes alamıyorum"
"Yapabileceğim birşey yok" dedi Alice büyk bir alçakgönüllülükle, "büyüyorum". "Burada büyümeye hakkın yok", dedi yediuyuklayan. Artık cesareti artmış olan Alice "saçmalama" dedi, "biliyorsun ki kendin de büyüyorsun".
"Evet, ama makul bir hızla", dedi yediuyuklayan, öyle senin gibi gülünç bir şekilde değil"..

daha sonra devam edilesi
teyzem facesine girecek ve yüzbir oynayacak. kanımca benim utançlarımdan daha önemli..

Pazartesi

gaybana geceler

şerefsizim ki

Cuma

ebe sikilmesi ve önemi

G. omuzlarımdan yukarı doğru yanıyo gibi
B. Kulağımda çınlama var uğultu gibi
S. benim ebem sikldi gibi

B. hayır ebe sikilmesi o kadar can yakmaz, ebe lan ne kadar önemli olabilir ki
G-S. ?!?!
M. tabi olum ebemi tanımıyorum ki
G-s-b !?

Çarşamba

!?

ya bi siktirin gidin, elinde lahmacun altında topuklu ful bacak ne biçim insanlarsınız siz anlamadım. Ulan ne güzel yemiyorum işte sonunda başaracak gibiyim ne diye maniple edionuz lan beni açıımmmmmmm aç. Biri lahmacun yer diğeri mozaik yapar öteki hani bana hani bana. Üç gündür içip saman yiyorum lan hiç mi sızlamıyo döşünüz. Ulan nedir çektiğim erkek kısmısından topukludan, lahmacundan, kiradan, reglden kıldan kilodan ondan bundan berikinden....., şerefsizim gideerim kaynarcaya haber alamazsınız iki gün.

'arkadaş takılın'

avradını siktiim fener kupaya el salla

Salı

aç ve çirkinim

Ayakta portakal yatışta muz gibi hatunum, ne demek istediğimi anladınız açık açık selülüüütlerimi anlattırmayın. Mutsuz ve yorgunum, dört gündür spora gidiyorum ve mahallede ne kadar şişko çirkin erkek-kadın varsa aynı spor salonunda. Kıllarımdan da nefret ediyorum(bu noktada izlemekten vazgeçenlere nefretim girsn), ağda yapmaktan bıktım ve epilasyon şeysine gidiim dedim. Arkadaş bu kadar kıllı hatunun bir arada olması şart mı!?

-bir dilim mozaik kaç kalori

Pazartesi

gelecek ellerimizdedir

"ben 22 yaşında ev kızıyım, evde yaşıyorum." diye başlayan sorular, itiraflar bu ülkenin gençliğinin boş olmadığının kanıtıdır.

harbi vildan

evi temizler derler toplar, kendi pissliğimizin içindeki düzenin ağzına sıçar yetmezmiş gibi uçmamı sağlar. Sen ne güzel bi ablamız oldun be vildan, içimizden biri o.
düşündük biz domaltıp sikmyi seni, yalan deil seviyoruz seni götnü sikmeliyz o yüzdn. Yoksa ne işi olur bizim gibi adab-ı muhaşeretin içine sıçmş hatunların senin götnle..

ateistim allahıma bin şükür

Çişin geldi kalk ddim kendime
evet aynen böyle konuşuyorum kendimle, kalkıyorum gidiyorum işiyorum etrafı süzüyorum. mesele bu değil mesele bu esnada samiye gel demenin mantıksızlığını fakat olurluğunu düşünüyorum. Gülüyorum lan kendime ne çok işedim yine, yan etkiye bakar mısın sen. Arada bir uçuyorum yan odada, çoo garip işte.

Cumartesi

G.

k. polis lan
ş. tc kimlik numarasını ezbere biliyorum
k. ha iiiyi
g. !?!?!
k. senin memelerin 75 ya var ya yok
g. yok ne lan
ş. insan niye tcsini ezberler yaa
k. numaram 7
g. aşkkk-ı tc


harika mıyız lan!?

onlar

'Muktedirin kalesinde gedik açıldı. Açılan gedik sadece ama sadece büyüyecek.' diyordu Temelkuran dediği gibi de oldu, gedik açılıp yüzlerce insana kulak verdi.

.. ve taksim
gülümsemenin tadına varan belki ilk defa bunu hisseden ve dünü hatırlayanlar, güzel insanlar

Bilmem kaç kg'luk techizata karşılık taşı sapanı barikatı çok görenler bu yıl hakkın verilmeyip alındığına şahit oldular. Birbirlerine sessizce sımsıkı sarılan insanları, geçmişinin bugününün yarınının farkında olanların asla pes etmeyeceğini gerçeğin tanımında yıkılan duvarları gördüler.
..onlar ki dedim
'bir sabah vakti değişmiş olur,
bir şafak vakti karanlığın kenarından ..

sevdim birkez daha gökyüzünü, yeşilini.. dokundum insanlığıma.