Çarşamba

"İnsan kadın doğmuyor"

her kızın 18'lik sancıları vardır, kim olduğunun önemi yoktur..biri gelir tereddütsüz böler ikiye, artık sen ondan önce ve ondan sonra diye ayrılırsın hayata, sonra diğerlerinden önce ve sonra diye bölünürsün parçalara. Benim bu gün burada anlattıklarımı ya da dün seninle konuştuklarımı farklı kılan yalnız kadın olmamdır (olduramadığım kadın!). Bir adamın kasık sancıları flaş patlatmaz beynimizde o zaten rahattır bu konuda, sancıdan çok övüneceği izler bırakır başka, başkalaşmış kadınlara.. Oysa bir kadının ağzına verdiği herifleri anlatması zordur, zordur işte yafta hazır bekler kapıda. İşte bu noktada siktir çekiyorum gelmişime geçmişime, ben hiç tanımadığım yargılarıyla üstümde gezinen erkekleri sikerken beynimde
sikilen olmuşum farketmeden, üstümden gelip geçen, adını unuttuğum yüzlerce binlerce adam tarafından..
çok kötü bir kız çocuğuyum tatlım, geçmişimi dökersek temizlemek niyetine üstüne sıçrar bütün pisliğim. Bu yüzden korumaya çalışır aklı sıra dostların, sanki benden daha az pisliklermiş gibi.

üzgünüm tatlım seçme şansım olsaydı beni sen böl isterdim, otuzuna dayanmış bir adamın ayak bileklerinden bakmazdım gözlerime. Seçme şansım olsaydı şayet aldatmazdım seni diyemeyecek kadar sürtüğüm malesef. Eğer bunu yazdıysam gerçekten, kızma bana sakın, saçlarım uzamış demektir ve topuklularımı çıkarmışımdır günyüzüne, artık 18 değilimdir. Bak ben de yapıyorum Anja gibi, suçluyorum hepsini..seçme şansımın hiç olmayacağını, adet döngümün hep utanılacak birşey oluşunu.. adımdan önce 'orospuluğumun' gelişini, bir zamanlar küçük bir çocuk oluşumun hiç hatırlanmayışını.. babamı.. annemi.. tanrıyı


İnsan kadın doğmuyor, zamanla bir kaç piç kurusu sayesinde kadınlaşıyor..

0 posta: